sâmbătă, 26 februarie 2011

Paradoxul situaţiei

      După mai bine de două luni de la explozia din Zemeş , ceva lipseşte din tabloul normalităţii ( ingrădită şi ea de atipicul situaţiei ) . Astfel , deşi o anchetă este in deplină desfăşurare , prefectul de Bacău continuă să susţină , prin tot felul de declaraţii , mai mult decât publice , că explozia din Zemeş şi urmările ei ( implicit evacuarea celor şase familii ) sunt cât se poate de " naturale " .  Nimic nou până aici ... Prefectul susţine punctul de vedere al companiei al cărei angajat este .
     Ceea ce lipseşte , cu adevărat , din " tabloul normalităţii " este poziţia oficială a Primăriei Zemeş vis-a-vis de cauzele exploziei din 08.12.2010 . Păi , se poate stimabililor ca din cauza morcovilor adânc înfipţi  in fundurile d-voastră , plătite dealtfel din bani publici , să nu aveţi nicio reacţie oficială ? Adică , care va să zică  ,  aţi cheltuit 56000 Ron din banii noştri , pentru ce ?  Aţi aşteptat , probabil , ca expertiza Universităţii de Petrol şi Gaze să vă scutească de o reacţie oficială . Nu v-a ieşit ! Aproape 5000 de locuitori care , intr-un fel sau altul , vă plătesc salariile , aşteaptă să vă treziţi . Ce-ar fi dacă v-aţi face timp ca , pe lângă vociferările legate de publicarea salariilor domniilor voastre , să redactaţi şi câteva fraze care să exprime susţinerea sau dezacordul Primăriei Zemeş  vis a vis de declaraţiile prefectului geolog ? Asta , doar aşa , pentru ca amărâţii , afectaţi de evacuare , să nu se simtă abandonaţi într-un război cu cea mai mare societate din România .
     Vă mulţumim anticipat !
      P.S. : " Ioane , fă-te că lucrezi !"

2 comentarii:

  1. In timp ce incercam sa fac "curatenie" prin Favorites, intr-o sambata dimineata, mi-a "alunecat" clickul mouse-ului pe Zemes (http://vernevici.blogspot.com). Si, pentru ca tot s-a deschis, mi-am spus in sinea mea ca poate merita sa arunc macar o privire, inainte de a face un click-dreapta si Delete :D. Si bine am facut. Pentru ca am citit/vazut/ascultat, si de la capat, nu neaparat in aceeasi ordine :P, mai bine de o ora... Probabil unul dintre motive a fost si acela ca sunt zemeseanca, dar continutul blogului a primat ca si motivatie obiectiva. In final, concluzia la care am ajuns este aceea ca blogul Zemes trebuie sa ramana in lista mea de Favorites :). Felicitari realizatorului acestui web log!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulţumim pentru încredrea acordată ! Sperăm sa nu vă dezamăgim .

    RăspundețiȘtergere