sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Linia românului de rând

     De acum , instituţiile publice din România au , şi ele , un număr telefonic unic . El poate fi accesat numai de cetăţenii de rând , " ceilalţi " aflându-se , de obicei , la capătul celălalt al firului . Aşadar accesaţi , cu încredere, următorul număr : 0752.222.222 . :)) ( În pofida mesajului de atenţionare ,
costul apelului este  normal , dacă sunteţi în aceeaşi reţea ) .
     

Strofa I:
Când doi români se ceartă , ghici cine câştigă?
Nu te uita la mine, nu sunt cel care instigă.
Pentru că al treilea în cazul minunatei ţări
Este maneaua , curvele şi distruşi din alte zări.
Când ţi se calcă în picioare spiritul naţional,
Când se pişă toţi pe tine că eşti doar un român banal.
Calculat la 0,01 american , încă 999 de omorât cu un jeepan.
E aproape comic dacă n-ar fi tragic ,
Consideraţi şi apreciaţi maimuţe din jurasic.
Acceptaţi să vă rupeti în cur , noi nu fumăm legal
Prea mulţi nevinovaţi aduşi în tribunal.
Încă o dată : nu sunt cel care instigă eu ,
Nu vreau să ajung să întreb cât costă copilu’ meu.
Nu vreau să văd gratii in faţă niciodată
Pentru eugenii furate pentru cel ce-mi spune tată ,
Vândute de cei care ignoră faptele,
Prea mulţi au incredere în cei care le întorc spatele,
Ameninţări ale speciei vă arat cu ură , vreau să vă văd
Când o să ajungeţi să vă pupaţi singuri pe gură.
Copiii sunt stricaţi de străini care se cred bărbati,
Aleşi ca pomul de Crăciun , din pepiniera din Carpaţi.
Îmi vărs spumele la microfon, n-o să tac ,
Îmi fierbe , încă , în vene , sângele meu de dac.
Refren x 2:
Fă-mă să-nţeleg , dacă poţi…
Cum de am ajuns un neam de idioţi.
Fă-mă să-nţeleg , dacă ai putea…
Cum de am ajuns doar un străin în ţara mea.
Strofa II:
Sunt încă dac şi prea puţin roman,
Chiar daca stăm , sub ocupaţie , tot sub un Traian.
Mulţi uită , în fiecare zi , ce e cu România ,
Ne amintim de trecut cu o maşină naşpa “Dacia”.
Mulţi au auzit de ţepe şi de ţepe , unii din plăcere .
 Alţii dau tunuri deştepte
Printre legi defecte şi mentalităţi de lemn.
Mulţi au ajuns să conducă după un şpriţ şi un dans ampren.
Prea mulţi plecaţi ,la căpşuni , în ţări străine,
Plânşi de mame  cu datorii la intreţinere ,
Ce vor să întreţină , alte suflete, substitute
Ale celor care pleacă , peste hotare , fericirea s-o caute .
Deci, nu am cum să fiu impresionat
De o familie declarată normală a unui om bogat.
Ce se naşte din pisici şoareci mănâncă .
Mi-e din ce in ce mai greu să-mi iau pistolu’ de la tâmplă
Derutat de ce se-ntâmplă .
Îmi şoptesc , în gând , că ...
Poate e o altă aventură , dintr-o altă noapte sumbră ,
Dintr-un alt coşmar , dintr-o paranoie lungă ,
Nu mă-ntreb dacă visez ... de ce ?
Doar realitatea crudă,
Prea lugubră , este greu de acceptat .
În armata celor pentru verde azi sunt înrolat.
Stau foarte strâmb , dar încă judec drept,
Susţinut , în continuare , doar de ce îmi bate în piept .
Refren x 3:
Fă-mă să-nţeleg , dacă poţi…
Cum de am ajuns un neam de idioţi.
Fă-mă să-nţeleg , dacă ai putea…
Cum de am ajuns doar un străin , în ţara mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu