marți, 19 octombrie 2010

Doar Vitas ...

    Pentru cei care Nicolae Guta reprezinta inca  un simbol al interpretarii vocale si nu numai ,  recomand cateva minute cu o voce a Rusiei , dupa parerea mea , greu de egalat , si anume Vitalii Graciov ( Vitas )  , fara numar , fara numar ( lasati-va parul sa se ridice in voie ) :





COLAJ MUZICA VITAS !!!! SUPERRRR VOCE@};-
Asculta mai multe audio diverse


P.S. : Orice asemanare cu oricare dintre  manelistii mioritici este pur pamfletista , " lipsind cu desavarsire " .

8 comentarii:

  1. ce voce are baiatu' asta si ce poate face cu ea...am senzatia ca tine cu cealalta echipa, sau e doar el asa efeminat ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni nu stie sigur ... Ceea ce se stie este faptul ca Vitas este sigurul cantaret din lume a carui voce atinge 5 octave . Dealtfel , vocea lui este asigurata pentru 2,5 milioane euro . In privinta orientarilor sale sexuale , se pare ca a trecut printr-un proces de paternitate , proces pe care , spun gurile rele , si l-ar fi inscenat pentru a contracara astfel de zvonuri . Pana una alta , importanta este vocea lui si nu ceea ce face in timpul sau liber .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucura faptul ca Vitas este atat de apreciat pentru harul sau dar ma doare cand altii cred lucruri gresite despre el.Vitas este casatorit din anul 2006 cu frumoasa rusoaica Svetlana iar in luna decembrie a anului 2008 i-a daruit lui Vitas o fetita frumoasa pe nume Alla. Daca pana acum nu se afisa cu sotia sa si mai ales nu purta verigheta din motive de marketing de ceva vreme vorbeste despre sotia si fetita lui si nu se mai fereste sa poarte verigheta. Mai jos voi posta trei linkuri: unul pe situl www.planetvitas.com unde Vitas apare in poze cu verigheta ( la rusi verigheta se poarta pe partea dreapta) alt link unde este un articol in limba rusa( se poate traduce cu google ) unde spune despre sotia lui Svetlana si despre adorabila Alla.
    http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=149632735068464&set=a.149465621751842.28859.107928772572194

    http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=1312772599880&set=a.1124046561847.16118.1847635367
    http://www.blik.ua/content/view/35424/

    Va astept cu tot dragul pe forumul si in curand si site www.vitas-romania.ro unde veti descoperi bigrafia lui Vitas, galerie foto, videoclipuri oficiale si din concerte si nouati despre Vitas.
    si pe paginile de youtube
    (pagina youtube a solistului)
    http://www.youtube.com/user/vipnews2010
    si cu acordul dvs si pagina mea
    http://www.youtube.com/user/elfyi?feature=mhum

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt convins ca nimeni nu a fost rau intentionat doar ca , trebuie sa recunosti si tu , vocea lui este una deosebita , chiar prea deosebita , pentru un barbat .

    RăspundețiȘtergere
  5. iti multumesc mult pentru raspuns! Este adevarat ca D-zeu i-a daruit un har special dar oamenii au tendinta de a cataloga persoane si fapte fara sa se documenteze anterior. Nu am vrut sa supar pe nimeni cu explicatiile mele, am vrut doar sa fac un pic de lumina. Odata ce ii cunosti muzica si pe el ca om devi dependent. iti doresc o zi frumoasa cu soare si daca iti doresti concertele cu Vitas si discografia lui ti le voi darui cu mare drag. Poti sa imi lasi un mesaj privat pe pagina mea de youtube sau tot mesaj privat pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca mi-ati lasa si adresa blogului , totul ar fi perfect ...

    RăspundețiȘtergere
  7. e suficient sa dai clik pe numele sau pe poza mea si te redirectioneaza pe blogul elfyi's journal

    RăspundețiȘtergere
  8. adresa mea de skype este istrate.mihaela
    acolo pot sa iti trimit concertele care sunt destul de mari. Sa ai o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere