luni, 4 octombrie 2010

Puterea gandirii pozitive

   Aud tot mai des , in ultima vreme , vorbindu-se despre puterea gandului . Cum ca , daca gandesti pozitiv , atunci viata se va schimba in bine
, bolile ,  psihice sau fizice , dispar duse prin pustiuri si banii devin pe vecie prizonierii portofelului tau . Recunosc ca mi s-a parut tentanta ideea si ... de ceva timp ( nu spun cat :)) ) am aderat si eu la aceasta " stare de spirit " . Sssstttt! Nu va pripiti , intuiesc  intrebarea si voi veni in intampinarea ei cu exemple clare , fotografiate . Ceva de genul inainte  si ... dupa .



                                                                   Eu - inainte ...   

                            
                                                                 Acelasi eu - dupa ...


Casa mea inainte  ...


Casa mea dupa ...


Drum Zemes - inainte  ...


Drum Zemes dupa ...


Portofelul meu inainte  ...


Portofelul dupa ...


Cladirea stadionului " Gloria Zemes " inainte ...


Cladirea stadionului + edil (bonus) dupa ...


Presedintele Romaniei inainte ...


Presedintele Romaniei dupa ...


Primarul Zemes-ului inainte ...


Primarul Zemes-ului dupa ... ( inca mai lucrez ) :)



Masina mea inainte ...


Masina mea dupa ...




P.S. :   Subliniez  ca aceasta postare este un pamflet si trebuie tratata ca atare , personajele si situatiile prezentate fiind imaginare , fara nicio legatura cu realitatea :)
P.P.S. : Chiar cred in efectele binefacatoare ale gandirii pozitive !









4 comentarii:

  1. astept cu nerabdare(si curiozitate) ,,rezultatul'' unei gandiri POZITIVE.Trebuie sa treaca astia 2 ani?

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde de numarul persoanelor care gandesc pozitiv ... Cu o floare nu se face primavara .In privinta perioadei de 2 ani , ce pot sa spun ? Sunteti un idealist .

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot doar sa sper ca nu pesimismul d-voastra este cauza amanarii reabilitarii drumului judetean 117 ...

    RăspundețiȘtergere